bransoletka

28 i 29 października w warszawskim studio Hear, po raz szósty rozpoczęto coroczne nagrania w ramach projektu fundacji Pomaganie jest trendy – w tym roku pod hasłem “Wysyłam Tobie Miłość

Jak co roku znane osoby nagrały bajkę z tomiku Krzysztofa Gorzkiewicza oraz piosenkę, które w formie teledysków realizowanych przez grupę CamDar ukażą się prawdopodobnie już 6 listopada na stronie www.pomaganiejesttrendy.com.pl, w zakładce video.

Bajki z początkiem przyszłego roku ukażą się również w formie drukowanego tomiku “Anielskie Bajki” z płytą, na której aż 80 polskich gwiazd będzie je recytować dzieciom.

W tegorocznym nagraniu bajki, udział wzięli znani aktorzy oraz dziennikarz, w tym m.in.:

Piotr Adamczyk, Zbigniew Zamachowski , Artur Barciś, Ewa Miszczak (RMF), Andrzej Siedzieniewski (Polskie Radio), Edward Miszczak (TVN), Małgorzata Foremniak, Beata Tadla (TVP) , Maciej Stroiński (Polsat), Anna Korcz, Justyna Pochanke (TVN) , Maciej Waszczyk (pisarz), Robert Żołędziewski, Krzysztof “Gorzki” Gorzkiewicz , Grzegorz Sapiński (Prezydent Kalisza) czy były Prezydent Polski Bronisław Komorowski

zamachowski

korcz i waszczyk

maciej stroinski

Foremniak

monika zamachowska

artur barcis

Prezydent i Zarzad fundacji

prezes siezieniewski

Klepacz i Gorzkiewicz

Ewa Miszczak

Zoledziewski, Waszczyk, Gorzkiewicz

supron

magda modra

stroinski

Prezydent Kalisza i Prezes Fundacji

(zeszłoroczna bajka: https://www.youtube.com/watch?v=Z7_jL3g9imw).

Z kolei w napisanej przez inicjatora projektu Krzysztofa Gorzkiewicza piosence z kolei, do muzyki skomponowanej przez Krzysztofa Antkowiaka zaśpiewali:

Łukasz Golec, Piotr KupichaMarcin Miller, Paweł Stasiak, Kasia Cerekwicka, Stachursky, Piotr Adamczyk, Gorzki,  Olek Klepacz czy Marcia Barrett – główna wokalistka legendarnej grupy Boney M. (ostatnia edycja: https://www.youtube.com/watch?v=PdOOscg93tY).

Warto przypomnieć, że gwiazdą zeszłorocznej edycji byli Snoop Dogg czy Curtis Young (syn Dr Dre) w utworze “Hit Rappers” (link: https://www.youtube.com/watch?v=B95qzIsNuAU)

  “To ważne, ażeby informacja o naszej akcji dotarła do jak najszerszego grona odbiorców, dlatego tak bardzo dziękujemy mediom, które o naszej akcji chcą mówić. Zachęcamy bowiem do pomagania bez kosztowego, a żeby zasilić konto naszej fundacji, wystarczy obejrzeć na youtube bajkę lub teledysk z bieżącej lub poprzednich edycji ,a  w trakcie emisji klikać w wyświetlane przez youtube reklamy, wygenerowane w ten sposób pieniądze trafiają do naszej fundacji , ważne by udostępnić nasze klipy w swoich profilach społecznościowych i zachęcić do tego samego procesu swoich znajomych. Zależy nam przede wszystkim, aby dotrzeć do młodych rodziców, aby uchronić ich od ewentualnych skutków autyzmu. Zachęcamy, by już od 8 miesiąca życia diagnozować swoje dzieci. Czym szybciej rozpoczniemy diagnozę, tym możemy być bardziej pewni, że nawet  kiedy dotknie nas ten problem, będziemy mogli zapobiec jego skutkom. Chcemy zwalczyć powszechną reakcję na problem późnego mówienia, chodzenia czy niepokojącego braku integracji z otoczeniem, który objawia się tłumaczeniem, że dziadek lub tata też tak miał i nic się nie stało.  Wszystkie nasze klipy zawarte są na stronie www.pomaganiejesttrendy.com.plwyjaśnia Krzysztof Gorzkiewicz, prezes fundacji Pomaganie jest trendy.

    Zarząd fundazawieszki akcja (3)cji wspólnie z Mennicą Sudecką, Ami Bijoux oraz CocoGiovanna.pl dla budowania świadomości nt. autyzmu stworzył również kolekcję biżuterii w postaci męskich i damskich naszyjników oraz srebrnych, pozłacanych bransoletepocztowka z monetak z hasłem “Pomaganie jest trendy” , których celem jest wyraźne wyróżnienie osób w całej Polsce, solidaryzujących się z autyzmem.  Zarówno pocztówki z dukatem jak i biżuteria dostępne są w charytatywnym sklepie fundacji www.pomaganiejesttrendy.com.pl. Na punkcie wysyłania pocztówek bliskim oraz bransoletek oszalało już wiele gwiazd i dziennikarzy, wygląda na to, że zarówno akcja wysyłania pocztówek jak zawieszki akcja (2)i biżuteria na prezent okażą się hitem tegorocznych świąt Bożego Narodzenia, zwłaszcza, że przez ich zakup, nabywca dwukrotnie wysyła miłość – adresatowi prezentów jak i osobom potrzebującym.

    Jak co roku akcja skupia się na budowaniu świadomości nt. autyzmu, chcąc docierać za sprawą gwiazd przez media, zwłaszcza do młodych rodziców, aby nie bagatelizowali oni oznak mogących świadczyć o autyzmie u małych dzieci, bowiem wczesna diagnoza autyzmu, zwiększa prawdopodobieństwo skutecznej terapii tego schorzenia. Problem ten jest bardzo poważny, bowiem aż 1 na 55 dzieci na świecie rodzi się obecnie z tą przypadłością.

    W ramach tegorocznej akcji, tuż po nowym roku fundacja rozpocznie pracę nad filmem fabularnym Krzysztofa Gorzkiewicza, reżyserowanym przez Roberta Żołędziewskiego i na podstawie powieści Macieja Waszczyka, z którego całkowite dochody fundacja przekaże na rzecz wdrażania programu socjalizacyjnego dla bezdomnych. Również dochody z powieści autor przekaże na ten cel.

Relacja z nagrań już w piątek 6 listopada w programie “Zoom na miasto” (Polsat Cafe)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *