Teletubbies czasopismo dla dzieci wraca na rynek prasowy w zupełnie nowej edycji. Magazyn poszerzył portfolio Egmont Polska i trafił do sprzedaży 28. czerwca 2017 roku. Dwumiesięcznik adresowany jest do dzieci, które lubią wspólną zabawę z bohaterami serialu Teletubbies : Laa-Laa, Tinky Winky, Po oraz Dipsy. Odbiorcami pisma będą w szczególności najmłodsi czytelnicy, dwulatki i trzylatki, dla których magazyn dedykowany będzie jako ten pierwszy w życiu.
My już go mamy! 🙂 Zapowiada się świetna zabawa. Na każdej stronie inne, ciekawe dla malucha zadanie do wykonania wraz z kolorowymi ulubieńcami. Na początek jest zabawa figurką załączoną do gazetki :).
Teletubbies w pierwszych latach po premierze stały się globalnym fenomenem. Pokazywano je w ponad 100 krajach, przetłumaczono na blisko 50 języków, a w latach największej popularności przyciągały przed ekrany ponad miliard najmłodszych telewidzów.
Niezrozumiałe dla większości dorosłych, a uwielbiane przez dzieci już od dwóch dekad na całym świecie niezwykle pozytywne postacie, po dłuższej przerwie znów przyciągają maluchy przed telewizory. W Polsce Teletubbies aktualnie są emitowane na kanale dziecięcym BBC Cbeebies w bajce o tym samym tytule. Pod koniec czerwca wracają również na łamy czasopisma, by ponownie na stronach magazynu zachęcać dzieci do mądrej zabawy, dostosowanej do specyfiki rozwojowej dzieci, z uproszczoną gramatyką, częstym powtarzaniem słów.
Magazyn Teletubbies to gwarancja bezpiecznej zabawy i rozwijania pierwszych umiejętności w świecie pełnym miłości, śmiechu i wiecznego słońca z sympatycznymi, kolorowymi bohaterami.
W każdym numerze nie zabraknie gier, zabaw i zagadek idealnie przystosowanych do młodego wieku czytelników. Wszystko przy współudziale Laa-Laa, Tinky Winky, Po Dipsy oraz odkurzacza Noo-Noo, który jest też bohaterem pierwszego numeru. Opowieści i polecenia z poszczególnych stron czasopisma inspirują dzieci i ich opiekunów do wspólnego żartowania, tulenia, liczenia, tańczenia czy opowiadania sobie krótkich historii. Teletubbies towarzyszą maluchom i wspierają je w zaproponowanych zadaniach i zabawach na kolejnych stronach.
W poszczególnych wydaniach na entuzjastów czwórki przyjaciół będzie czekać dodatkowo zabawka związana ze światem bohaterów. Do pierwszego numeru jest dołączona figurka Laa-Laa i łóżeczko. Cena egzemplarza wraz z dodatkiem wynosi 9,99 zł.
FORMUŁA WYDAWNICZA CZASOPISMA
Tytuł: „Teletubbies”
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Premiera: 28. czerwca 2017 r.
Grupa docelowa: dzieci 2-3 lata
Cena: 9,99 zł
Redaktor naczelna: Jolanta Tomala
Liczba stron: 24
Licencjodawca: DHX Worldwide Limited